POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Co to jest polityka prywatności i kogo obowiązuje?

Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych nam przez Klientów w związku z korzystaniem z usług kwiaciarni internetowej bloomi.pl.

Korzystając ze strony www.bloomi.pl, Klienci zgadzają się na warunki niniejszej PolitykiPrywatności i na wykorzystanie zebranych informacji w zakresie opisanym poniżej.

2. Kto jest administratorem danych?

Administratorem danych jest właściciel kwiaciarni bloomi.pl, tj. Maria Zajchowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Kwiaty i Dekoracje Maria Zajchowska”, NIP: 953-242- 07-76, REGON: 340481855.

Administrator dba o to, by dane udostępnione przez Klientów były bezpieczne i chronione przed dostępem osób nieupoważnionych. Przestrzega w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).

3. Jakie dane są zbierane i kto może mieć do nich dostęp?

Klient korzystający z usług kwiaciarni bloomi.pl dobrowolnie podaje swoje dane osobowe (imię i nazwisko, telefon, adres e-mail) oraz dane osobowe Odbiorcy usługi (imię i nazwisko, telefon, adres).

Uzyskane dane osobowe podlegają szczególnej ochronie i są wykorzystywane jedynie w celu realizacji usługi. W tym zakresie dane Klienta używane są jedynie do kontaktowania się z nim lub umożliwienia mu skorzystania z wybranej formy płatności (wtedy niektóre dane osobowe mogą zostać przekazane do operatorów systemów płatności).

Wykorzystywanie danych Klienta w celach marketingowych jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy wyrazi on na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.

Dane osobowe Klienta nie są przekazywane Odbiorcy usługi. Informacje, jakie Klient chce przekazać Odbiorcy, umieszcza w polu „Bilecik”. Bilecik ze wskazaną w polu treścią zostanie dołączony do przesyłki. Jeśli Klient nie poda w nim swoich danych osobowych, przesyłka pozostanie anonimowa.

Dane osobowe Odbiorców usługi mogą zostać przekazane podmiotom realizującym usługę dostawy jedynie w celu dostarczenia przesyłki.

4. W jaki sposób dane osobowe są zabezpieczone?

Witryna zawiera rozwiązania techniczne potrzebne do zapewnienia bezpieczeństwa danych.

Dostęp do danych osobowych mają pracownicy bloomi.pl, którzy są zobowiązani do zachowania poufności i wiedzą, jak chronić otrzymane dane osobowe.

5. W jakim celu wykorzystywane są pliki „cookies”?

Bloomi.pl korzysta z plików tekstowych „cookies”, umieszczanych na urządzeniu Klienta, jedynie w celu personalizacji i zapamiętania jego preferencji, co ułatwia Klientowi przeglądanie strony. Z urządzenia Klienta nie są pobierane jakiekolwiek informacje.

Klient, który nie zgadza się na umieszczanie na swoim urządzeniu plików „cookies” może zablokować ich instalowanie lub usunąć je za pośrednictwem stosownych opcji przeglądarki internetowej.

6. Jakie prawa ma Klient, którego dane są przetwarzane?

Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych, ich poprawiania, zablokowania lub usunięcia, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. W przypadku skorzystania z tych praw lub uzyskania dodatkowych informacji dotyczących polityki prywatności, prosimy o przesłanie e-maila na adres: biuro@bloomi.pl.