FAQ


Kwiaty
  • codziennie zmieniaj im wodę
  • każdego dnia przycinaj kwiaty o 2 cm pod kątem 45 stopni
  • używaj odżywki do kwiatów ciętych
  • nie stawiaj kwiatów w miejscu nasłonecznionym lub bardzo ciepłym
  • nie stawiaj kwiatów przy owocach cytrusowych
  • jeśli wybrałeś box, wystarczy go codziennie delikatnie podlewać (centralnie od góry)
  • flowerboxy nie wymagają wyjmowania i podcinania kwiatów z pudełka!

To kwestia indywidualna. Box sprawdza się w podróży, jest łatwy w transporcie, to idealny prezent na imprezę, gdzie dostęp do wazonów jest utrudniony. Bukiet będzie doskonałym wyborem jeśli udajemy się do osoby, posiadającej piękne wazony, lub która lubi klasyczne rozwiązania.


Zdjęcia produktów wykonujemy samodzielnie, nie używając do ich obróbki żadnych programów graficznych. Wszystkie kompozycje są wykonywane pod okiem Mistrza Florystyki z 15 letnim doświadczeniem (zapraszamy do zakładki O NAS). O naszej renomie świadczy najlepiej zdobycie tytułu Kwiaciarni Roku 2019.


Działamy bez całego łańcucha pośredników. Kupujemy wprost od 400 ogrodników z Polski i Holandii, dzięki którym możemy zapewnić Wam dostęp do 9000 gatunków roślin oraz dodatków florystycznych. Nie zatrudniamy też podwykonawców, bo nie możemy zagwarantować, że zapewnią wymaganą przez nas jakość. Samodzielnie dobieramy i selekcjonujemy także dekoracje do domu sprzedawane w Bloomi.


Zamówienie
Żeby dokonać zakupu, określ datę i godzinę dostawy wybranej kompozycji oraz wpisz treść bileciku. Następnie kliknij kup teraz i sprawdź czy wszystko się zgadza. W kolejnym kroku uzupełnij kod rabatowy (jeśli taki posiadasz) i uzupełnij dane do faktury oraz adres dostawy. W ostatnim kroku przejdź do płatności i wybierz dogodny dla siebie sposób zapłaty.


Oferujemy bezpieczne płatności: Visa, Mastercard, Tpay, Przelewy24, PayPal. Można również dokonać płatności za pomocą przelewu tradycyjnego, ale czas księgowania środków będzie w tym przypadku wydłużony.


W tym celu wystarczy zaznaczyć pole Faktura na etapie składania zamówienia, wybierając typ dokumentu potwierdzający dokonanie zakupu.

Należy pamiętać o wpisaniu prawidłowego nr NIP


Owszem, wystarczy skorzystać z opcji szybkie zakupy.


Oczywiście, pod warunkiem, że nie rozpoczął się już proces realizacji zamówienia. W takim wypadku najszybszym sposobem będzie wysłanie wiadomości e-mail na adres: zamówienia@bloomi.pl, poprzedzone kontaktem telefonicznym 0048/ 508 324 028.


Tak. Podczas dokonywania przelewu międzynarodowego, oprócz podania numeru IBAN, może przydać się także kod SWIFT:

IBAN: PL30 1140 2004 0000 3002 7957 3320

BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK




Voucher można zakupić tak samo, jak każdy inny produkt. Po dokonaniu płatności kupujący otrzymuje drogą mailową voucher gotowy do wydruku. Płatności voucherem można dokonać stacjonarnie, w kwiaciarni na Mostowej. Można też skorzystać z kodu dołączonego do maila i zrealizować go na stronie bloomi.pl 


Tak, potrzebujemy zarówno numeru Zamawiającego, jak i Adresata. Jest to konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia. 


Przy każdym produkcie wyświetlone są możliwe daty oraz godziny dostawy. Jeśli zamówienie zostanie złożone rano, może zostać dostarczone następnego dnia rano. Jeśli zostanie złożone w godzinach popołudniowych, zostanie dostarczone następnego dnia w godzinach popołudniowych.


Jeśli interesuje Cię szybsza realizacja zamówienia niż ta, która wyświetla się w okienku Data Dostarczenia i Godzina Dostarczenia, to skontaktuj się z nami telefonicznie  0048/508 324 028.  Sprawdzimy taką możliwość dla konkretnego produktu.

Pamiętaj, im szybciej zamawiasz, tym większa szansa na otrzymanie czegoś absolutnie niespotykanego: mamy bezpośredni dostęp do ponad 9000 produktów od 400 ogrodników!


Kwiaciarnia internetowa działa 24/7. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 20:00


Tak, kwiaty są przewożone w optymalnej dla nich temperaturze.


Nie, Adresat nigdy nie otrzymuje dowodu zakupu. Paragon lub faktura są dostarczane do Zamawiającego drogą mailową.


Na karcie produktu widoczna jest godzina na jaką jest możliwa dostawa. Jeśli Zamawiającemu zależy na innym terminie niż dostępne na bloomi.pl proszony jest o kontakt telefoniczny 0048/508 324 028.


Dostawa
W przypadku kwiatów sztucznych, dekoracji, świec i innych produktów trwałych, istnieje możliwość dostawy na terenie całego kraju.

Żywe kompozycje dostarczamy na terenie Bydgoszczy i okolic.


  • Kwiaty naturalne: 16 zł na terenie Bydgoszczy
  • Kwiaty sztuczne, dekoracje, upominki: 16 zł kurier Bloomi na terenie Bydgoszczy lub firma kurierska DPD (do 30 kg): przedpłata

Owszem, koszty wysyłki według obowiązujących stawek kurierskich. Czas dostawy może być w takim wypadku wydłużony.


Datę i godzinę dostawy ustalamy szczegółowo z Zamawiającym lub Adresatem, by unikać takich sytuacji. Jeśli jednak kurier nie zastanie Adresata i próba kontaktu z nim nie będzie skuteczna, kurier pozostawi kwiatowe awizo z adresem kwiaciarni, skąd można będzie odebrać zamówienie. Kolejna próba dostarczenia jest dodatkowo płatna według standardowego cennika dostaw.


Niestety, w tym celu należy złożyć drugie zamówienie. Dwa adresy dostawy wiążą się z dwiema opłatami za przesyłkę.


Tak, Zamawiający otrzymuje taką informację w ciągu 24 h od daty dostarczenia zamówionej kompozycji. Potwierdzenie ma formę wiadomości email (bezpłatnie) lub w ciągu 3h smsem (+3 zł).


Tak, o ile zamówienie nie zostało wysłane / nie jest w drodze. W tym celu prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny 0048/508 324 028.


Za pomocą mediów społecznościowych informujemy do kiedy można składać zamówienia z dostawą pod wskazany adres. W przypadku wyżej wymienionych świąt nie ma możliwości wyboru godzin dostawy.


Reklamacje
Jeśli masz jakiekolwiek obiekcje, skontaktuj się z nami telefonicznie. Wyjaśnimy sytuację i znajdziemy rozwiązanie. Pamiętaj jednak, że kwiaty naturalne nie są identyczne, dlatego kompozycja może nieco różnić się od zamówionej. Informacja o tym znajduje się na każdej karcie produktowej.


Na naturalne kompozycje dajemy 3 dni gwarancji. Jeśli przed upływem tego czasu zaobserwujesz przedwczesne więdnięcie, skontaktuj się z nami niezwłocznie oraz prześlij zdjęcia bukietu. Wyjaśnimy sytuację i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie. 


Jeśli zakupu dokonano online, to zwrot następuje także na konto podane przez klienta. 

W przypadku upominków oraz trwałych dekoracji środki zwracamy na konto wskazane przez Zamawiającego.

W przypadku kwiatów naturalnych następuje wymiana kompozycji na nową.